torsdag 11 december 2008

NÄR blir det vinter??

Idag kom det lite pudersnö där jag bor. Men bilden är fusk, den tog jag i januari i år. Men vi kan väl låtsas lite? Jag är så trött nu, jobbet suger energi, mycket aktiviteter på kvällarna också. Nåväl, man ska ju vara ledig alla "röda" dagar snart iaf, det är det ju faktiskt inte alla som får lov till. Jag surar lite för vårt bastuaggregat har pajat, bastubad (om det görs rätt!) är annars katharsis för själen och mumma för trötta axlar. Få tag på en elektriker innan jul är väl inte att tänka på, antar jag. Min svägerska är gift med en massör, hon visste vad hon gjorde hon! Som surrogat för en bastu kan det ju duga, menar jag.
Jag fick iväg mitt paket till julkappsbytet, och Jennie, om du besöker min blogg för att du är nyfiken på vem jag är, så är det bäst att du stoppar här och inte scrollar ner, iaf om du vill bli överraskad då du öppnar julklappen.
Nä fy, vad sömnigt, jag tror jag få gå i säng. Kvart i nie. Hmm.

2 kommentarer:

Jennie sa...

Tack så mycket för paketet och för varningen! Nu känns det som om det blir dubbelt så svårt att hålla mig från att tjuvkika... Men, det är ju bara 12 dagar kvar till julafton, så jag ska försöka hålla mig...

Samtal från min trädgård sa...

Så mycket fint på din blogg, återkommer gärna.