lördag 29 november 2008

Julklappsrace



Är rätt slut just nu, efter att ha arrangerat barnkalas för 16 barn i em. Nu är det gjort, och allt gick väl, puh och pust! Nu har vi bara "vuxenbjudningen" kvar nästa helg, sen kan jag börja tänka på julen....Lite tänker jag redan, har tagit upp lite julklappsstickning. Svärfar ska ha strumpor igen, den ena är klar iaf. Han gillar klassiska grova, så det går undan och är perfekt stickning som funkar till TV etc. Vidare anmälde jag mig till "Sticka mera´s julklappsbyte.....jag ska skicka nåt till en tjej i Luleå, men vad? Jag har nämligen kollat in hennes blogg och hon är helproffsig, så det känns inte helt enkelt att hitta nåt som duger. Har iaf påbörjat en till basker, i mörkbrunt den här gången, antingen behåller jag den själv eller så skickar jag den tillsammans med lite småplock. Det blir enda försöket att åstadkomma ngt egenproducerat till henne, jag hinner inte göra nåt annat. Garn blir väl alla sticknördar glada av, eller?? Svårt att skicka tillbehör, kan ju bli fel med dubbletter etc. Hur som, uppe I Lule kan man behöva en basker, det vet väl jag....

Inga kommentarer: