måndag 20 juli 2009

Snart så....

Jag är lite snigelaktig....och ändå inte. För även om det inte syns på bloggen så stickar jag faktiskt varje dag. Snart, snart är min kofta klar, har ett litet projekt emellan att klara av bara. (En kofta till barnens kusin). Vidare blir jag lite stressad över Garnstudios julirea på bomullsgarner, och hamstrar garn till höger och vänster. Letar beskrivningar som jag kan tänka mig, ja, för jag är ju inte den typen som hittar på eget själv. Nix pix, jag måste ha en plan. Jag vet inte hur jag ska hinna med allt roligt. Idag har jag dessutom börjat jobba efter semestern. Äsch!

2 kommentarer:

MiA sa...

Åh.. har garnstudio rea? Det hade jag missat helt. Tack för tipset :)

Susilull sa...

Snigelaktig hihi, bra ord, det är nog jag också. Man ska nog inte jämföra sig för mycket, iaf inte med alla "raket-stickerskor"!
Fina bilder från Skåne!
Verkar vara många bloggare som varit där i sommar, inkl mig!

Ha en fortsatt skön sommar!