söndag 13 juni 2010

Sköna söndag?

Det här baksidan av vår tomt, en del av trädgården helt enkelt, eller utsikten från vår altan om man så vill. Det är ändå ganska vackert. Trots att jag inte hinner rensa ogräs. Jag är lyckligt lottad.
Bambi gillar också trädgård. Ja, de är ju söta förstås. Men de käkar sånt de inte ska. Just idag kände jag att jag bjussar på det. Vi träffades när jag skulle hämta tidningen (jag vände efter kameran).
Idag ska jag montera en barnkofta som varit nästan klar väldigt länge. Det är allt jag lovar idag.


3 kommentarer:

Louise sa...

Hej! Tack för kommentaren. Fin blogg du har med.
Jag har alltid gillat rådjur men nu när jag själv skaffat trädgårdsland börjar jag tycka att deras närvaro är rätt så påfrestande...
Ha det gott!

Tvärslå sa...

Ja Fru P du är verkligen lyckligt lottad som har en trädgård :)

Rosenvante sa...

Vilka fantastiska bilder, och så fint du har i din trädgård.
Lycka till i min utlottning på lördag.