måndag 23 mars 2009

Jo vars, jag lever...

....det blev visst en bloggpaus för mig. Har inget spännande att visa upp alls. Inspirationen vill inte riktigt infinna sig, går och lurar lite på vad jag ska ta mig för. Och så jobbar jag för intensivt också, faktiskt, två kollegor sjuka idag (och i morgon). Dagarna och veckorna rusar ju fram...
I lördags tog vi fram utemöbler. Och satt ute och tjyvåt pizza till lunch då ungarna var hos kompisar, jodå. Jag krafsade lite i en rabatt och funderade kring ett par ruggar om det var ogräs eller nåt jag planterat förra året (det fick vara kvar). Är alltså lite vilse i tillvaron trots allt, inget kul handarbete och ingen bra bok för närvarande = rastlös.

1 kommentar:

Susilull sa...

Skönt att höra att du lever, även om du känner dig liten vilsen just nu - det gör jag med. Väntar intensivt på lite varmare väder och önskar att det var slutet på april nu.
Vilken underbar bild du har som "rubrik", en riktig glad-bild!

Kram!!