torsdag 16 april 2009

Så ljuvligt.....

Bloggen går knappt på styrfart nuförtiden, men jag är fullt upptagen av VÅREN! Jag tror årets första rabarberpaj kan landa på mitt bord i helgen, sanna mina ord! Det går snabbt nu, men tyvärr växer ju ogräset lika snabbt som allt det andra man VILL ska växa....Jag tror jag ska kunna åstadkomma lite bilder till helgen på lite stickat också. Jag tror tröjan till dottern blir bra. Baskern till tösabiten blev också bra, men hon envisas med att dra ner den rejält över öronen och får alltså inte alls till det rätta pösstuket som morsan vill se.....

1 kommentar:

Susilull sa...

Stickning, sol och hav, kan det bättre bli! Hoppas du hade en riktigt skön Påskhelg!
"Glassgarnet" såg frestande ut :-)

Och jag förstår att du har fullt upp med att njuta av våren, det måste man ju göra!