lördag 1 november 2008

Turdag idag!


Jag hade glömt att tömma brevlådan igår. Imorse glömde jag att ingen tidning kommer idag, men jag gick inte stegen i onödan, för det fanns nåt bättre. Mitt garn&té hade kommit! Mycket spännande! Tack snälla Stina för det fina ullgarnet! Färgen är mörkt jeansblå, det är handfärgat entrådig ull från ViKangarn. Jag undrar om det kan räcka till en sjal, kanske? Får lust att börja meddetsamma förstås! Jag tror jag ska göra ett enkelt hålmönster, och så kör jag på så länge garnet räcker. Gott fräscht citrusté också, redan avsmakat till frukosten. Dessutom fick jag den lilla tygpåsen som bonus, perfekt att knö ner en strumpstickning i. Tack igen Stina, hoppas du blir nöjd med ditt eget paket (som ju dock inte kommer från mig, mitt paket är skickat till Danmark).
Sen hade jag turen att vinna Monkes tävling dessutom! Inte dumt....

Inga kommentarer: