fredag 8 maj 2009

Nä men...hej!!!

Hallå? Nån där? Jag har inte försvunnit, även om det verkar så. Men har insett att det blir lite mer sporadiskt bloggande den här härliga årstiden. Jag stickar inte så mycket nu heller faktiskt, men det går långsamt framåt i alla fall på barntröjan. Och i morgon ska jag åka (och inte köra) bil, så då så.... Söt krabat på vår gräsmatta
Ni har väl full koll på att Garnstudio rear många kvalitéer med 40% rabatt under hela maj? Antar att ni rutinerade rävar har fattat galoppen. Har läst gamla Drops-kataloger hela veckan för att hitta mönster som skall falla i smaken. Slajdade förbi Deisy´s på Avenyn efter jobbet för hamstring. Nu har jag lite semesterstickning klart (för jag hinner väl inte klart innan midsommar, jag min snigel). Lila Vivaldi ska bli en fluffig snabbstickad (?) sommartröja och brunt silke-tweed skall bli en spetskofta. Är det tänkt i alla fall, jag reserverar mig. Säkrast så.
Ha en riktigt go helg!


1 kommentar:

Susilull sa...

Tack snälla, för dina tips!!
Jag hade ingen koll på att det var rea.
Och en sån där huvudkliare har jag faktiskt funderat på!!

Ha en skön helg!