tisdag 24 februari 2009

Virkade vantar

Det skulle bli en halsduk.....
...men det blev ett par såna här!
En kvinna har ju rätt att ändra sig! Virkade vantar ska det föreställa, jag struntade i "krullorna" för det blev inte snyggt. Vet inte om det här blev så snyggt heller, jag frågade min man "Vad tycker du om de här vantarna?"
"Öh, de ser lite skumma ut....". Men det bjussar jag på. Har använt dem idag iaf, varmare än mina fingervantar men något klumpiga för bilkörning. Här i Gbg används nog mer handskar än traditionella vantar, iaf gör jag det.... Skojiga att göra var de, har ju kvar garn så det borde få bli en tillhörande mössa, men....kanske en annan dag!

2 kommentarer:

Veronica Tingvall sa...

Jag tyckte dom blev jättefina.
Hoppas du har en skön kväll /Veronica

Tvärslå sa...

Oj de blev ju skitsnygga :)
Vad är det för garn ?
Instämmer nog med dej, krullor ska de nog inga ha.
Jisses att det kan bli så snyggt av virkat på händerna :)