tisdag 3 februari 2009

Jag hinner inte jobba....

...men det måste jag ändå! Jag menar att jag har så mycket skojiga saker jag vill hinna med, och tiden räcker inte till allt det roliga (inte till det tråkiga heller, för den delen. Stryktvätt, anyone?). Jag har helt kört fast med allt handarbete, och jag mår inte bra då jag inte handarbetar. Jag blir helt enkelt rastlös, detta är ett behov jag har. Måste jag krasst konstatera. Idag handlade jag Fabel-garn, till ännu ett par strömper, men det är vilsam stickning och jag ska köra med dubbelt garn och stickor 4, knästrumpor blir det. Ska jag hasa runt i hemma, helst då jag har kjol på mig har jag tänkt. Färgen blev en blågrön, jag tror jag har en "aqua"-period nu, kanske för att jag jobbat med mitt akvarium ett par dar? Vill köra med limegröna kuddar i soffan och allt möjligt...
I morgon ska jag på min fotokurs igen. Kul, kul...vi fick hemläxa, skulle ta ett antal bilder för att visa olika kamerainställningar, och även här är vatten ett starkt tema som synes...ska bli väldigt intressant att se vad de andra deltagarna kommer med.
Istappar i bäcken

Hungrig andflicka

Känner mig liite piggare nu än förra veckan. Och på torsdag ska jag till frissan, hurra! (Det känns som jag går runt med en pälsmössa på skallen. Kan bara bli bättre alltså).


5 kommentarer:

Tvärslå sa...

Du har ju fotat enormt fina bilder, superfina :)
Prata inte om icke-kreativ när du är ute och SER.

miastick sa...

Vilka fantastiska bilder!

Susilull sa...

Jättefina bilder!

Jasså du har också "pälsmössa", jag med! Måste ringa och kolla om min frissa är tillbaka efter sin sjukskrivning, om inte vet jag inte vad jag gör!

Anna sa...

Wow vilka foton, världsklass!

Anna sa...

Hej hej du har en utmaning hos mig!