onsdag 6 augusti 2008

Drömkoftan

Alltså, nu har jag köpstopp ett bra tag! MEN!!! Den här koftan har jag velat göra ända sedan februari, då beskrivningen publicerades i en kvällstidning. Det är inte ofta jag ser nåt som jag fastnar för så direkt, men denna är väldigt mycket "jag". Gjord i den mest underbara alpackaull, antagligen jättevarm och garnkostnaden blir dyr! Därför har jag tvekat. Nu är det så här, att Garnhärvan har 20% rabatt på hela sitt sortiment i augusti, så....jag var bara tvungen!
Garnet är beställt och betalat, de speciella snygga träknapparna har jag beställt på annat håll (bara de inte är slut!). Det här blir "The knit of the year" för mig!
Måtte det gå bra.....

Garnet får nog ligga till sig lite, jag ska sluföra mina andra grejer. Den som väntar på nåt gott etc.


Inga kommentarer: